LLUM ASSOCIACIÓ

Serveis
  Pròximes activitats
  Activitats de formació
  Activitats d'oci i temps lliure
  Xarrades i Conferencies
  Altres activitats
  Galeria d'imatges
  Opinions de les nostres socies i socis
  Webs d'interes
  NOTICIES DE LLUM
Objectius de LLUM
  • Motivar les persones malaltes a ser part activa de la seua recuperació i curació.
  • Promoure la col·laboració entre pacient, medique i professional sanitari en el cas que siga necessari.
  • Disposar d'ajuda psicològica per als malalts i familiars.
  • Ajudar a previndre possibles malalties nervioses com la depressió, ansietat i altres estats d'anime des del coneixement del diagnostique de la malaltia.
  • Ajudar a disminuir els efectes secundaris dels durs tractaments de la malaltia greu.
  • Informar la població sobre les malalties, nous tractaments.
  • Informar la població de les malalties, processos, dificultats i recursos existents en l'actualitat.
INFORMACIÓ HORARIA

PRÒXIMA ACTIVITAT
  Per a inscriures en les activitats podeu cridar a:
Telf.649 434 576 / 649 434 574.

O enviar un mail a:
associaciollum@hotmail.com

VENTAJES DE SER SOCI
  Tota aquella persona que siga soci/a, pot fer servir els nostres serveis de manera gratuita, des de l'assistencia psicologica, fins als massatges o cursos formatius.
COM SER SOCI
  Per a ferte soci, pots posar-te en contacte amb l'associació, als seus teléfons o enviar un mail, i en la major brevetat possible ens posarem en contacte amb tu.
"LLUM" Associació per al suport i ajuda en el tractament de càncer i altres malalties. Hospital San Juan Bautista, L'Olleria, 46850. Telf.649 434 576 / 649 434 574. associaciollum@hotmail.com Este sitio web fue creado de forma gratuita con PaginaWebGratis.es. ¿Quieres también tu sitio web propio?