LLUM ASSOCIACIÓ

Serveis
  Pròximes activitats
  Activitats de formació
  Activitats d'oci i temps lliure
  Xarrades i Conferencies
  Altres activitats
  Galeria d'imatges
  Opinions de les nostres socies i socis
  Webs d'interes
  NOTICIES DE LLUM
Opinions de les nostres socies i socis
“En el taller de Com elaborar una dieta saludable, vam aprendre com elaborar una dieta equilibrada de forma senzilla, passant un estona molt agradable, ja que tot això ho vam fer en forma de joc. Ara cada dia, quan estic cuinant pense en qual és la millor manera d'equilibrar les calories, i la suma del dia a dia fa que setmanalment podem sentir que hem realitzat una dieta equilibrada i Mediterranea en la nostra família i que amb això cuidem als nostres.” Sòcies de Llum.

“La relaxació i estiraments, ens ha ajudat a controlar-nos en el dia a dia, i a exercir un autocontrol sobre nosaltres mateixes. El que abans no sabérem controlar-nos i ara podem ser mes conscients del nostre cos, la nostra respiració i el seu control, coneixem el nostre cos d'una manera mes interior del que el coneixíem, i de tot això hem aconseguit aprendre a controlar el nostre propi organisme, hem passat d'intentar controlar externament el nostre cos, a tindre el control de la part mes profunda del mateix i poder relaxar-te la teua sola en ta casa, i no perdre el control en un moment d'éstres. Ara tinc control del meu cos.” Sòcies de Llum.

“El curs-taller sobre com mobilitzar persones  enllitades, vaig ser molt interessant, perquè sèrbia tant per a mobilitzar malalts com a persones majors, d'una manera fàcil i senzill, i fent menys esforç del que normalment fem, per tot això ens agradaria repetir este curs ja que és molt interessant, i molt practique per a tot el món”. Sòcies de Llum.

“Del curs de Les habilitats socials, vaig aprendre a escoltar als altres, entendre els seus problemes i aprendre a relacionar-me amb això, així al mateix temps podia incrementar el seu estat d'anime i el meu, al mateix temps que jo sentia que podia donar consells i aprendre d'altres.Al mateix temps em sèrbia per a relacionar-me amb mes gent i no estar tancada a casa amb els meus problemes i compartir vivències i desfogar-me. Aconselle la gent que faça el mateix i no es tanquen a casa, ja que m'ha servit per a desenrotllar la meua manera de relacionar-me amb la gent. Una salutació”. MªCarmen Fernandez Muñoz , Sòcia de LLUM.

“El passat curs vaig tindre l'oportunitat de participar en una de les activitats  de la nostra associació: un curset sobre “les habilitats socials”. Pel títol, vaig deduïr que es tratava d'un utensili per a aprendre i així saber com millorar les relacions interpersonals. La veritat és que ha sigut una experiència molt enriquidora i gratificant, de la qual he aprés moltes coses que m'han sorprés. Me n'he adonat, que a vegades les persones actuen mecanicament, a causa dels roïns hàbits o prejuís que ens hem tire d'una persona, d'un grup, d'una situació concreta...fins de nosaltres mateixos, com a conseqüència, açò limita la nostra visió de la realitat. Que he aprés? Que les conductes es poden modificar i millorar,Que ja és molt!; és el primer pas que em pot portar a saber relacionar-me amb els altres, i amb mi mateixa d'una manera mes correcte, sa i positiu. He de dir que per a la meua, l'actitud del grup ha sigut fonamental, perquè des del primer connectem molt bé, totes interveníem de manera activa i amb espontaneïtat, davant de les preguntes clau que Sue com a professional ( i ànima del grup) que ens anava fent. Respecte, asertivitat, empatia, acceptació bona voluntat, saber escoltar, saber donar i rebre, posar limites...Estes i moltes altres paraules engloben i conformen una base solida per a una bona comunicació. Des d'ací vos anime a participar dels servicis i activitats que l'associació LLUM ens oferix: xarrades, suport a persones malaltes de càncer, dolor crònic, fibromialgia...i qualsevol tipus de malaltia que altera o dificulta el dia a dia”. Rosa Mompó Vidal ,Sòcia de LLUM.
INFORMACIÓ HORARIA

PRÒXIMA ACTIVITAT
  Per a inscriures en les activitats podeu cridar a:
Telf.649 434 576 / 649 434 574.

O enviar un mail a:
associaciollum@hotmail.com

VENTAJES DE SER SOCI
  Tota aquella persona que siga soci/a, pot fer servir els nostres serveis de manera gratuita, des de l'assistencia psicologica, fins als massatges o cursos formatius.
COM SER SOCI
  Per a ferte soci, pots posar-te en contacte amb l'associació, als seus teléfons o enviar un mail, i en la major brevetat possible ens posarem en contacte amb tu.
"LLUM" Associació per al suport i ajuda en el tractament de càncer i altres malalties. Hospital San Juan Bautista, L'Olleria, 46850. Telf.649 434 576 / 649 434 574. associaciollum@hotmail.com Este sitio web fue creado de forma gratuita con PaginaWebGratis.es. ¿Quieres también tu sitio web propio?